Play-Icon

IT-Tekniker/
Support
Göteborg

IT-Tekniker/Support-tekniker

Sedan 2001 har Antura framgångsrikt levererat projektverktyget Antura Projects – en helhetslösning för projekt-, portfölj- och resurshantering. Bland kunderna återfinns välkända företag såsom Husqvarna, Sandvik, Swedavia, Saab och Assa Abloy tillsammans med ett 100-tal myndigheter, kommuner och landsting. Antura tillhör den exklusiva skara som blivit utsedda till både Superföretag och Gasell, 7 år i rad.

Vår supportavdelning har ansvar för vår interna IT, molndrift och naturligtvis kundsupport. Vi levererar idag 2nd-linesupport för runt 200 000 användare av vår produkt i 50 länder, intern IT-support för 50+ sprida över tre kontor samt drift av över 300 installationer av Antura Projects.

Vi söker dig med en bred teknikkunskap främst inom Microsofts produkter, så väl klient som server. Har du erfarenhet av projekt eller till och med Antura Projects är detta väldigt meriterande. Du är van att ta till dig ny teknik och koncept på egen hand så väl som genom att dela erfarenheter och kunskap med dina kollegor.

Vi erbjuder en platt supportorganisation med varierande arbetsuppgifter där vi jobbar tillsammans som team för att leverera våra resultat. Tjänsten är omväxlande med allt från att felsöka potentiella buggar till att installera och felsöka datorer/servrar. Denna roll har ett utökat ansvar för våra klientdatorer samt samordning av våra ärendeflöden. Vi jobbar agilt med att hela tiden utveckla våra arbetssätt, rutiner och automatisera stora delar av vår leverans. Vi räknar med att du kan utrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Tekniker vi jobbar med innefattar:

  • Jira / Jira Servicedesk / Confluence

  • ASP.Net, Javascript, Powershell

  • Windows Server 2012-2016

  • SQL Server

  • Antura Projects

Vi intervjuar löpande så låter detta intressant tveka inte att söka! Har du frågor kring tjänsten välkommen att kontakta oss!

Information om tjänsten 

Anställningstyp 

Tillsvidareanställning

Anställningsgrad 

Heltid

Arbetstider 

Dag

Sista ansökningsdag 

Löpande

Tillträde 

Snarast enligt överenskommelse

Arbetsplats/placeringsort 

Göteborg

Kontaktperson 


Support Manager
Gothenburg
tfn: 0709 23 79 44